FAQ a rady

Kategorie
 
 
 
 
 
Nejčastej kladené otázky

Jaké jsou výhody EASYDIET?

Zdravě a pravidelně jíte. Lépe se cítíte. Vypadáte skvěle. Hubnete. Nevaříte. 

 

  • Jídla jsou energeticky vyvážená, mají správnou denní dávku bílkovin, sacharidů a tuků.

  • Jídla připravujeme podle moderních zdravých trendů.  

  • Jídla jsou čerstvá a nezmražená.

  • Jídla balíme do jednorázových obalů, které jsou vhodné do mikrovlnné trouby.  

  • Týdenní menu předem najdete na našem webu. 

  • Nevaříte, nepočítáte kilojoule, nenakupujete čerstvé potraviny. Všechno uděláme za vás. 

  • EASYDIET je GREEN. V případě zájmu se postaráme i o recyklaci obalů.

 

Jak připravujete jídlo? 

Náš tým pracuje s láskou a využívá své dlouholeté zkušenosti. Každý den připravujeme čerstvé jídlo, které nemrazíme. Přivezeme ho až k vám domů. Používáme moderní technologii přípravy zdravé, chutné a kvalitní stravy, která je cestou k vaší vysněné postavě. 

 

Jaké suroviny používáte?

Kvalitní, lokální a čerstvé. Díky dlouholeté zkušenosti využíváme slovenských, ověřených dodavatelů zeleniny, ovoce, masa a mléčných výrobků. Na kvalitě našich surovin si dáváme velmi záležet. 

 

Můžu EASYDIET nejdříve vyzkoušet? 

Všechny programy, které nabízíme, si můžete objednat na zkušební týden. Ideální čas na nastavení zdravého režimu stravování jsou tři měsíce.

 

Kolik je možné díky EASYDIET zhubnout?

Redukce váhy je individuální. Úspěšnost EASYDIET je přes 94 %. V prvním měsíci byste měli ideálně zhubnout 3 – 4 kilogramy. Rychlejší úbytek na váze je nezdravý, většinou se dostaví jo-jo efekt. Hubnutí je dlouhodobý a postupný proces, proto buďte trpěliví. 

 

Co mám pít?

Během diety doporučujeme vypít 2 – 3 litry tekutin denně. Mezi nejvhodnější nápoje patří pramenité vody s nízkým obsahem minerálních látek, bylinkové čaje a podobně. Vyhnout byste se měli sycených, sladkých nápojů, kávy a džusů. 

 

Jak je to s alkoholem?

Alkohol je nepřítel hubnutí. Doporučujeme, abyste ho úplně omezili. Nejméně škody napáchá příležitostný pohár bílého vína. 

 

Musím při EASYDIET cvičit? 

Koncept funguje na celodenním nutričně vyváženém stravování. Jakákoliv fyzická aktivita je prospěšná. Budete se lépe cítit i vypadat, budete lépe spát a budete více motivovaní. Cvičení a stravu doplňte zdravým, dostatečným spánkem, dostatkem tekutin a výsledek se určitě dostaví. 

 

Co v případě, že nemůžu sníst oběd, protože se musím zúčastnit pracovního oběda?

V restauraci si objednejte lehké jídlo. Vyhněte se dezertům a dále pokračujte v EASYDIET. 

 

Potřebuji přerušit dodání stravy (služební cesta, dovolená a podobně)

Žádný problém. Prodloužíme vám dodávání EASYDIET o počet dní, kolik trvala přestávka. 

 

Proč EASYDIET doporučujete na 3 měsíce?

Během prvního měsíce uvidíte první viditelné výsledky, avšak výraznější a trvalejší efekt se projeví až po třech měsících. EASYDIET má velkou variabilitu programů, v našem stravování můžete pokračovat dlouhodobě. 

 

 
 
Rady pro úspešné a zdravé chudnutí

EASYDIET je čerstvá, každodenní pečlivě připravovaná pestrá a zdravá strava, díky které zhubnete. Naučíte se pravidelné konzumaci jídla, které vás nasytí, je nutričně vyvážené a kaloricky nastavené na redukční hubnutí. Na vaší cestě za krásnějším, zdravějším, hubenějším a spokojenějším JÁ je EASYDIET tím správným partnerem. 

 
 
Vaše telo je jediné místo, kde musíte žít!
 
 
Rady

1. Dávkování stravy

2. Pitný režim

3. Pohyb

4. Motivace

 
 
4. Motivace

Ulovte motivaci:

  • Nejvíce vás potěší výsledky, které uvidíte a pocítíte už po prvním měsíci. 
  • Výraznější a trvalejší efekt se projeví po třech měsících.
  • Buďte trpěliví a k sobě i laskaví.
  • Snížení váhy je individuální.
  • Úspěšnost EASYDIET převyšuje 94 %.
  • V prvním měsíci očekávejte úbytek na váze 3 – 4 kilogramy.
  • Hubnutí je dlouhodobý a postupný proces.
 
 
3. Pohyb

Ve zdravém těle zdravý duch: 

  • Aktivní pohyb by měl být každodenní součástí vašeho života. 
  • Spojte hubnutí s návštěvou fitness centra anebo jakýmkoliv sportem.
  • Díky aktivnímu pohybu se budete cítit lépe – fyzicky i psychicky. 
  • Poslouchejte své tělo a nepodceňujte, ale ani nepřeceňujte svou kondici.
  • Naše trenérka vám poradí nejvhodnější cviky, cvičení či aktivity. 
  • Relaxujte, dostatečně dlouho spěte a pijte hodně vody.
 
 
2. Pitný režim

Důležitost pitného režimu: 

  • během diety pijte 2 - 3 litry tekutin denně.
  • mezi nejvhodnější nápoje patří stolní vody s nízkým obsahem minerálních látek, bylinkové čaje apod.
  • vynechte sycené a slazené nápoje.
  • alkohol omezte na minimum. 
  • pohár bílého suchého vína Vám příležitostně neuškodí. 
 
 
1. Dávkování stravy

Základní principy zdravého stravování:

  • jezte všechna připravená jídla v časových intervalech 2 - 3 hodiny.
  • nevynechávejte snídaně a první jídlo dne konzumujte mezi 7.00 h – 9.00 h.
  • když cítíte hlad, dopřejte si snack, po snídani rychlou svačinu, po oběde svačinu. 
  • mezi snídaní a obědem by mělo být maximálně 3,5 hodiny.
  • snídaně: 7:00-9:00, svačina: 10:00, oběd: 12:00 - 14:00, svačina: 16:00, večeře: 18:00 - 20:00.
  • Pokud máte pracovní oběd, objednejte si lehké jídlo a dále pokračujte s Easydiet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze